Wednesday, February 27, 2013

Soul Garden For Lunch

Arggghhh!
Alhamdulillah!
Kenyang sangat!

Alhamdulillah, semalam menyahut seruan kawan2 sekelas yang nak pegi lunch kat Soul Garden. Dengan pakej murah+diskaun kad matrix sebagai student boleh makan dengan sepuasnya. Serius memang kenyang yang teramat sangat. Perut yang sendat dan ketat menyebabkan aku berhenti seketika kemudian sambung balik makan. Hehe. Ada juga yg tak tahan lalu melepaskan hajat di tandas berdekatan. Haha. Makanan bagi aku not bad lah. Ok2 saja. Just pilihan tak banyak. Ikan paling banyak aku sentuh selain buah dan ais krim. Hee

Majoriti kawan2 sekelas dapat join sekali. Ada sekelumit yang tak dapat join sebab ada hal kata mereka. Xpa, kita saling memahami supaya kekal dan bertambah erat hubungan silaturahim. Waktu seperti ni lah kadang2 kita tak perasaan bahawa hubungan menjadi lebih erat. Mungkin akan dikenang sampai kapan pun setelah masing2 akan menuju kehidupan sendiri kelak. Apa pun, aku tak nak komen panjang. Meh kita jenguk gambaq2 yang sempat diambil.

Sergah gambaq:

Amboi
Wajah ceria nak melahap
.


Berhenti seketika
Pasni sambung makan. Hee

Bukan couple ye. Keh3

Mesyuarat Ketua dan Pen. Ketua
Sayap Bayan. Haha

Akhirnya, memang kekenyangan!
Apa pun, this memory will not erased from my life. Our heart build with iman and taqwa. InsyaAllah. Sorry kalau xdak gambaq kawan2 yg lain. Sekadar ini sahajalah gambaq yang aku mampu masukkan. Hee

No comments:

Post a Comment