Sunday, March 31, 2013

Roomate Oh Roomate

Harapan aku
Roomate Aku
Tak Baca Post Ini
Haha

Alhamdulillah, terasa hati mula nak update bloG. Sedih juga sbb xdak mood nak update mengenai Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) di SK Perpaduan bermula 18 Mac until 22 Mac. Sedangkan inilah PBS yang bermakna buat aku berbanding sebelum ini. Suasana sekolah yang aku suka dan murid2 yang sporting dan dengar cakap. Gambar2 yang berjaya ditembak pun memang meletop dengan gandingan artis2/DIVA2 K2. Haha. Nantilah aku kongsikan gambar2nya.

Sebenarnya, bukan itu pokok persoalannya. Kite kembali kepada tajuk yang telah aku letakkan di atas. Agak2 aku nak cerita apa? Haaaaa. . . meh sergah. Tadi roomate aku bagi hardisk. Katanya ada muvi baru. Then, aku bukak lah. Tgk2, byk ja fail mengenai gambaq2 lama dia. Ya laa, dia bukannya suka bergambaq pon. Jadi, bila aku survey, aku dpt gambaq2 yang lucu , masa kami 1st sem PPISMP. Haha. Lawak ja aku tgk. Ini yang aku nak kongsi.

Lihat Tapi. . .
Jangan gelak. Hohoho

Kelihatan jauh.
Hehe



Lebih dekat.
Haha.


Now,
Lihat Yang Terkini:

Haa. . baro macho kan.
Ustaz Teknologi. Hua3

Sorry roomate, aku ambik tanpa kebenaran. Halalkan please. Haha. Anyway, APRIL yang ku nanti nantikan dah pun tiba. Aku mengharapkan kebaikan sepanjang bulan ini sempena hari kelahiranku. Dapat atau tidak hadiah, aku memang tak kisah pon. Sbb aku jrg dapat hadiah. Last aku dpt masa murid2 sekolah bagi aku masa last day berPBS. Terharu lah. Biasa hadiah2 yang aku dapat aku jaga elok2 mcm jaga EMAS. Sbb tak mudah kan org memberi. Org meminta banyak ja. Mcm aku. Haha

(p/s: going to do tesis yang melambak. Kerna diriku bakal merantau jauh selepas ini. Doakan keselamatanku ya)


No comments:

Post a Comment