Thursday, July 26, 2012

Tembakan Sasaran Nikon S8200

Photoshoot?
Minat tangkap gambar
Kurang minat bergambar

Alhamdulillah, masih diizinkan oleh Allah Taala berpuasa di bulan ramadhan, bulan yang penuh keberkatan. Syukur juga sebab di bulan ini jugalah rezeki datang melimpah. Elaun baru sahaja masuk. Walaubagaimanapun, aku dah siap2 buat checlist supaya tak membazir dengan duit yang ada. Sekadar bersederhana.

Target for this semester:
Jam tangan???
Kamera???
Kasut sukan???

Jam tangan dan kamera alhamdulillah dah pun dibeli sebelum masuknya elaun, guna sikit duit simpanan. Just kasut sukan masih dalam proses. Hehe. Bakal dibeli lah. Kali ni aku nak kongsi beberapa koleksi gambaq by NIKON S8200 yang aku suka tengok:


Botol dan wanita


Tidak berpuasa? Haha
Gambaq ditgkap sebelum ramadhan


Bola Tennis
Gambaq ni comel bg aku


KU for this semester
Abe Fattah


Ex KU last semester
Azam Sulai


Effect of Macro
Fokus hadapan sahaja



Lompatan tinggi
Sharp with Nikon


Senyuman jauh
Kwn seGERKO


Budak Library
Nak khatam semua buku. Hehe


Toilet Shoot
Ini gambaq aku paling suka. hee


(p/s: berjimat cermat utk kesenangan pada masa hadapan)




2 comments:

  1. Merah camera kau, selamat berfotografi, seronok gila kot.

    ReplyDelete