Wednesday, July 6, 2011

Dunia baru ku. .

Alhamdulillah. . syukur alhamdulillah, atas izin Allah, terluang jg masa aku utk update blog nie.

Bermula la kehidupan aku dlm dunia baru setelah dilantik menjadi pengerusi SUDUT PIDATO Bahasa Melayu. Walaupun pd awalnya aku merasakan trlalu berat amanah dan tanggungjawab yg perlu dipikul, tp kepercayaan org lain lebih besar nilanya dlm sbuah organisasi. Bukan mudah nk genggam kepercayaan org lain terhadap diri sndiri. Mgkn aku bukan lah yg terbaik. tp insyaAllah aku akan cuba buat yg terbaik.

Alhamdulillah, setakat nie smuanya brjalan dgn lancar. Mohon agar Allah prmudahkan sgala urusan di dunia dan akhirat. Amiin. Tenaga prlu dikerah, usaha prlu dicurah. Ini bukan lagi masanya utk brgurau senda dlm aspek pmbelajaraan. Take it serius. Dalam msa yg sma, amal ibadah prlu dijaga dgn sebaiknya krana hbungan dgn Allah adalah lebih pntg dan perlu diutamakan.

Go Daus! Jgn pernah mengaku kalah. Putus asa? tidak sama sekali. Kuatkan smangat.

No comments:

Post a Comment