Monday, January 24, 2011

Ahli2 Usrah Peneman Ilmu . . .

Inilah ahli2 usrah yg byk mgajar akue erti sebuah kehidupan. kalau slama ini akue lalai dan leka dalam menongkah arus permodenan, mreka myedarkan akue bhwa ada khidupan lain yg prlu akue kejar iaitu khidupan di akhirat. betapa sdihnya bila trkenang kmbali khidpan sblum ini yg yg hya taw myusahkan org lain terutamanya bapa dan mama (telah kmbali ke rahmatullah pd 31 oktober 2010).

Khidupan di maktab mgajar akue mnjadi seorg insan yg lbih tabah dan sabar mghdpi plbagai cabaran. x mudh utk mgubah diri ke arah yg lbih baik, sdh pasti akan ada rintgn2 yg trpaksa ditmpuhi. tp smua itu psti ada hkmhnya. hya perlu sbar dan tabah di smping doa yg istoqomah.

Akue mndoakan agar ukhuwah ssama ahli2 usrah ini terus brkekalan walaupun masing2 akan ada hala tujuan slps tmt pgajian. insyAllah. akue ingin terus mndalami ilmu agama brsma ahli2 usrah yg tercinta. moga Allah SWT merahmati doaku ini dan mnjaga kmi smua agar trhindar drpd sgala kmungkaran, kemaksiatan dan seumpamanya. Allahu yuu baarik alaikum.

No comments:

Post a Comment